Głębsze doświadczenie muzyki
Wiemy, że szukacie wydarzeń, które pobudzą Wasze emocje i pozwolą odczuć muzykę na wielu poziomach. Chcemy być dla Was źródłem takich doświadczeń. Ma to wyrażać nasza nowa identyfikacja wizualna, którą zaprojektowało dla nas cenione i nagradzane TOFU Studio.
Inspiracją dla identyfikacji graficznej był zapis nutowy. Motyw elipsy został bezpośrednio zaczerpnięty z kształtu nuty, a poziome linie nawiązują do pięciolinii. Nasz nowy logotyp skupia się na metaforycznym przedstawieniu przestrzeni.
„Jest to przestrzeń zarówno na samą muzykę, jak i indywidualnie przeżywane emocje z nią związane. Głębia znajduje się w tym, co jest bardzo subiektywne i odczuwane bezpośrednio przez słuchacza” – mówi Anna Holik, dyrektor artystyczna TOFU Studio.
„Nasza identyfikacja pozwoli mocniej zaznaczyć tożsamość Towarzystwa Wieniawskiego jako Instytucji, której patronuje Henryk Wieniawski, ale która sama w sobie działa na wielu polach – budując właśnie society, czyli społeczność, angażując w nią muzyków, melomanów, bez względu na wiek czy miejsce zamieszkania” – mówi Karolina Kaźmierczak, Dyrektor Towarzystwa Wieniawskiego.
Podzielona na sylaby nazwa stowarzyszenia tworzy rytmiczną kompozycję. „Responsywna i dynamiczna budowa pozwala na zmianę odległości pomiędzy dwoma kluczowymi elementami znaku, tworząc symboliczną przestrzeń dla wielowymiarowości muzyki. Logotyp w tej formie daje dodatkowo możliwość komunikowania różnorodnych aktywności Towarzystwa Wieniawskiego” – dodaje Matylda Awdziejczyk, projektantka graficzna z TOFU Studio.
Przed nami praca nad nową stroną internetową i oczywiście wydarzeniami, które otworzą Was na głębsze doświadczenie muzyki!
Już dziś zapraszamy Was na 15. Międzynarodowy Konkurs Lutniczy im. Henryka Wieniawskiego 9-16.05., Festiwal Bezsenność 19-24.05. i 11. Ogólnopolski Konkurs Skrzypcowy im. Zdzisława Jahnkego w listopadzie br.